Kalbimin Tek Sahibine - İrem Derici

Dualar eder insan
人们祈祷许愿
Mutlu bir ömür için
期望幸福生活
Sen varsan her yer huzur
有你在的地方就有幸福
Huzurla yanar içim
我的内心被这种幸福紧紧包裹
Çok şükür bin şükür seni bana verene
感谢上苍把你带到我身边
Yazmasın tek günümü sensiz kadere
希望我能永远伴你身边
Ellerimiz bir, gönüllerimiz bir
我们永结同心执子之手
Ne dağlar, denizler engeldir sevene
与子偕老白首不相离
Bu şarkı kalbimin tek sahibine
这首歌唱给我心中的那个人
Ömürlük yârime gönül eşime
我生命的另一半我感情的伴侣
Bahar sensin bana gülüşün cennet
你是那样的美丽天使把光撒在了你的脸上
Melekler nur saçmış aşkım yüzüne
你一微笑便令我如处天堂
……

专辑:Kalbimin Tek Sahibine
歌手:İrem Derici
语种:其他
流派:Pop
唱片公司:GNL
发行时间:2014-04-24
İrem Derici土耳其流行女歌手,1987年3月21日出生于土耳其-伊斯坦布尔。2012年11月26日推出单曲《Bensiz Yapamazsın》。
【图文:网络/音乐推荐:Zrcx】

评论
热度(5)
© Zrcx-L|Powered by LOFTER