Better Days - Victoria Monét

……
Baby, you and me stop the world
宝贝,你和我可以阻挡这世界的恶意
When we're together, you find a way to take my mind
当我们一起时,你总有办法带走我的思绪
Back to the better days, better days
带我回到那些美好旧时光
Days when things were better
当一切事物都曾更美好
Back to the better days, better days
带我回到那些美好旧时光

Good ol' better days
美好的旧时光
Back to the better days, better days
带我回到那些美好旧时光
Days when things were better
当一切事物都曾更美好
Back to the better days, better days
带我回到那些美好旧时光
Good ol' better days
美好的旧时光
Better days, oh, yeah, better
更美好的时光,oh


      《Better Days》是由美国女歌手Victoria Monét(维多利亚-莫奈)和Ariana Grande(爱莉安娜·格兰德)合作演唱的一首公益单曲。

【图文:网络/音乐推荐:Zrcx】

评论
热度(4)
© Zrcx-L|Powered by LOFTER