Throwaway (SG Lewis x Clairo) - SG Lewis/clairo

……
And I'm falling so hard for you (Falling so hard for you)
我已对你深深心动
Would you be there to catch me, too? (Falling so hard for you)
快来把我抓住呀(对你深深心动)
And I'm falling so hard for you
我已对你深深心动
Would you be there to catch me, too? Me, too?
快来把我抓住呀
Baby, take my hand and I'll show you the way
请拉住我的手我会带你一起走
Bring you a little closer, tell you it's okay
我会将你拉近对你轻语安慰
I don't wanna be something you can throw away
我不想成为一个会让你轻易放弃的人
……

     1998年出生的Clairo,原名Claire Cottrill是一位来自马萨诸塞州卡莱尔的电音制作人。Clairo在高中时开始在Bandcamp发布翻唱及她的原创音乐并在Soundcloud上以Clairo/DJ Baby Benz开设了自己的DJ频道。她还开设一个YouTube频道,发布翻唱视频。

【图文:网络/音乐推荐:Zrcx】

评论
© Zrcx-L|Powered by LOFTER